Judecata a început în familia lui Dumnezeu

Aishen, America

Sunt creștină. Când am început să cred în Dumnezeu, am auzit frecvent predici în care oamenii spuneau: „Domnul Isus este Mântuitorul nostru. El a fost crucificat pentru păcatele noastre. Isus este milostiv și iubitor. Atât timp cât venim des înaintea Domnului și ne mărturisim păcatele prin rugăciune, păcatele ne vor fi iertate și, când Domnul Se va întoarce, vom putea intra în Împărăția cerurilor.” Apoi, am remarcat, pe când citeam Biblia, că în multe pasaje era menționat cuvântul „judecată”. De exemplu: „Căci este timpul să înceapă judecata chiar de la Casa lui Dumnezeu” (1 Petru 4:17). „Pentru că a stabilit o zi în care urmează să judece lumea cu dreptate, prin Omul pe Care L-a desemnat pentru aceasta” (Faptele Apostolilor 17:31). Atunci nu am înțeles ce înseamnă judecata. Așa că m-am dus să-l întreb pe predicator. Predicatorul mi-a zis: „Când Domnul Se întoarce, El va face lucrarea judecății pentru a stabili păcatele omului. Întrucât Isus este sacrificiul pentru răscumpărarea noastră, păcatele ne vor fi iertate și nu vom fi condamnați. Mai mult decât atât, cei ce se istovesc și trudesc pentru Domnul vor primi coroane conform contribuțiilor lor. Vor fi coroane mari și mici…” Nu am înțeles pe deplin ceea ce mi-a spus predicatorul. Am simțit că această idee de „coroană” era foarte apropiată de ideea că vechimea trebuie să aibă prioritate în lumea laică. Inima mea nu putea accepta acest lucru.

Continuă lectura „Judecata a început în familia lui Dumnezeu”