Un fir de iarbă firav crescut între mărăcini

de Yixin, Singapore

În noiembrie 2016, prin intermediul Facebook, i-am cunoscut pe fratele Lin și pe surorile Zhang și Xiaoxiao din Biserica lui Dumnezeu Atotputernic. Ei au inclus câteva dintre profețiile din Biblie în părtășiile lor, au purtat și au fost mărturie pentru lucrarea lui Dumnezeu din zilele de pe urmă. Părtășia și mărturiile lor m-au făcut să înțeleg că Dumnezeu Atotputernic realizează lucrarea de judecată și de curățire a oamenilor prin cuvinte pe fundația lucrării de răscumpărare înfăptuite de Domnul Isus. Dumnezeu Atotputernic realizează această lucrare pentru a mântui pe deplin omenirea de sub stăpânirea Satanei și a ne descotorosi de firile noastre corupte, astfel încât să nu ne mai răzvrătim și ne împotrivim lui Dumnezeu, ci să devenim în schimb oameni care se supun cu adevărat Lui și Îl slăvesc. Din cuvintele lui Dumnezeu Atotputernic, am ajuns să înțeleg că lucrarea de judecată a lui Dumnezeu din zilele de pe urmă va separa bobul de neghină, oile de capre și fecioarele înțelepte de cele nesăbuite, separând în cele din urmă pe fiecare după felul său, răsplătindu-i pe cei buni și pedepsindu-i pe cei răi. Mi-am dat seama că Dumnezeu Atotputernic este Domnul Isus întors după care tânjisem și am acceptat cu bucurie lucrarea lui Dumnezeu Atotputernic din zilele de pe urmă.

Continuă lectura „Un fir de iarbă firav crescut între mărăcini”